Agjencia e Rekrutimit Profesionisti lehtëson bizneset që të zgjedhin stafin e duhur përmes zhvillimit dhe ndërtimit të marrëdhënieve të qëndrueshme duke u mundësuar të punësojnë profesionistët dhe kandidatët që kanë aftësitë e duhura si edhe përmbushin kriteret e vendosura.
Pozicioni i punës: Menaxher/e Rekrutimi
Kushtet e kontratës: Shumë të favorshme
Adresa e punës në: Tiranë
Ftojmë të gjithë të interesuarit për pozicionin Menaxher/e Rekrutimi (Senior) për t’iu bashkuar një ekipi profesionistësh. Qëllimi i këtij pozicioni është identifikimi dhe bashkëpunimi me kompanitë që kanë nevojë për rekrutim, duke i prezantuar dhe ofruar shërbimet e Agjencisë.
Eksperiencat e punës dhe aftësitë e kërkuara:
- Të njoh mirë tregun e punës.
- Të ketë përvojë në shitjen e shërbimeve në këtë treg (shërbime rekrutimi, punësim, këshillim karriere) etj.
- Të ketë njohuri dhe përvojë shumë të mirë në proceset e avancuara të rekrutimit.
- Të përshtatet me kombinimin e punës në terren dhe në zyrë.
- Njohuri dhe përvojë në përdorimin e mjeteve dhe metodave për gjetjen e kompanive.
- Aftësi të mira në ndërtimin dhe përmbylljen e suksesshme e në kohë të shpejtë të procesit të bashkëpunimit/rekrutimit.
- Të jetë energjik e të ketë sens praktik, si edhe aftësi të mira në menaxhimin e kohës.
- Të zotëroj patentë kategoria B.
- Zotërimi i një protofoli klientësh është avantazh i rëndësishëm.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Identifikimi dhe rritja e portofolit me kompani/klientë që kanë nevojë për shërbime rekrutimi.
- Realizimi i takimeve me kompani/klientë dhe prezantimi i shërbimeve të rekrutimit që ofron Agjencia.
- Komunikimi me klientët për të marrë një informacion të qartë të nevojave të tyre për rekrutim.
- Këshillimi i klientëve për praktikat më të suksesshme në fushën e rekrutimit.
- Përcaktimi i përshkrimit të punës dhe specifikimet e marrëveshjes së rekrutimit.
- Shërbimi në mënyrë aktive ndaj nevojave të klientëve dhe sigurimi që cilësia e shërbimit ndaj tyre i përmbush dhe tejkalon pritshmëritë.
- Realizimi i telefonatave/intervistave me kandidatët e interesuar.
- Dërgimi i short list të kandidatëve në kompani me informacionet specifike të marra nëpërmjet procesit të intervistimit.
- Ndjekja e procesit të rekrutimit pas dërgimit të kandidatëve në kompani.
- Raportimi periodik i rezultateve të punës.
Edukimi:
- Diplomë të nivelit Bachelor. Masteri është avantash.
- Të ketë njohuri të përdorimit të teknologjisë si dhe aplikacioneve të avancuara që përdoren në proceset e rekrutimit.
Aftësi të tjera ndërpersonale:
- Aftësi të mira komunikimi me kolegët/klientët/kompanitë.
- Integritet të lartë për të trajtuar siç duhet informacionin konfidencial.
- Aftësi të të menduarit kritik dhe zgjidhjes së problemeve.
- I organizuar, i përgjegjshëm e i orientuar drejt klientit.
- I durueshëm dhe empatik ndaj të tjerëve.
- Të punojë nën presion.
Përfitimet:
- Të punuarit në një mjedis profesional që mundëson zhvillimin e karrierës.
- Pagë 120.000 lekë në muaj dhe bonus sipas performancës.
- Puna e hënë – e premte 08:30-17:00, fundjava pushim
Procedura e aplikimit:
Për të aplikuar për këtë pozicion, ju lutemi, dërgoni CV-në tuaj në adresën e emailit: [email protected]
* Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të rreptë sipas ligjit nr.9887 të vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.