Contract to Hire

Account Manager

Tiranë  

    Pozicioni i punës:  Account Manager
    Kushtet e kontratës: Shumë të favorshme
    Adresa e punës: Tiranë

    Përshkrimi i punës:

    Profesionisti fton të gjithë të interesuarit për pozicionin Account Manager në një kompani që operon prej shumë vitesh në treg. Qëllimi i këtij pozicioni është rritja dhe menaxhimi i portofolit të kompanisë me klientë që operojnë në tregun shqiptar duke i ofruar shërbimet e marketingut të dixhitalizuar dhe platformave të besnikërimit të klientëve/konsumatorëve. Njohuritë dhe përvoja në shitjen e shërbimeve janë shumë të rëndësishme në vlerësimin e kandidatëve.

    Eksperiencat e punës dhe aftësitë e kërkuara:

    Të njoh mirë tregun dhe të jetë i orientuar drejt rezultatit.
    Të ketë përvojë në shitjen e shërbimeve dhe menaxhimin e marrëdhënieve të bashkëpunimit.
    Të ketë përvojë në shitjen e shërbimeve dhe platformave (si shërbime marketing, platforma besnikërimi, aplikacione online të kartave të klientit, etj).
    Njohuri dhe përvojë në përdorimin e mjeteve dhe metodave për gjetjen e kompanive.
    Të përshtatet me kombinimin e punës në terren dhe në zyrë.
    Të jetë energjik e të ketë sens praktik, si edhe aftësi të mira në menaxhimin e kohës.
    Njohuri të programit CRM dhe MS Office.
    Të zotëroj patentë kategoria B.

    Detyrat dhe përgjegjësitë:

    Identifikimi dhe rritja e portofolit me kompani/klientë që operojnë në treg.
    Realizimi i takimeve me klientët dhe prezantimi i shërbimeve të marketingut të dixhitalizuar dhe platformave të besnikërimit të klientëve/konsumatorëve.
    Ndërveprimi aktiv me klientët dhe përditësimi me nevojat e tyre.
    Monitorimi i procesit të shitjes dhe përgatitja e planit të punës.
    Këshillimi i klientëve për t’u ofruar shërbimet/produktet që i përmbushin më shumë e më mirë nevojat e tyre.
    Shërbimi në mënyrë aktive ndaj nevojave të klientëve dhe sigurimi që cilësia e shërbimit ndaj tyre i përmbush dhe tejkalon pritshmëritë.
    Ndërtimi i marrëdhënieve profesionale të punës me personat përgjegjës të kompanive/klientëve dhe rritja e bashkëpunimit me ta.
    Raportimi periodik i rezultateve të punës.

    Edukimi:

    Preferohet të ketë Diplomë të nivelit Bachelor. Diplomimi në “Marketing”/”Administrim Biznesi” ose në fusha të ngjashme është avantazh.
    Të ketë njohuri të përdorimit të teknologjisë si dhe aplikacioneve që përdoren për informimin dhe shitjet online.

    Aftësitë:

    Aftësi të mira komunikimi.
    Integritet për të trajtuar siç duhet informacionin konfidencial.
    Aftësi të të menduarit kritik dhe zgjidhjes së problemeve.
    I organizuar, i përgjegjshëm e i orientuar drejt klientit.
    I durueshëm dhe empatik ndaj të tjerëve.
    Të punojë nën presion.

    Përfitimet:

    Të punuarit në një mjedis profesional që mundëson zhvillimin e karrierës.
    Pagë e kënaqshme.
    Puna e hënë – e premte 08:30-17:00
    Fundjava pushim.

    Procedura e aplikimit:

    Për të aplikuar për këtë pozicion, ju lutemi, dërgoni CV-në tuaj në adresën e emailit: [email protected] ose në WhatsApp +355682057072.

    * Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të rreptë sipas ligjit nr.9887 të vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.